Subject: FW: Nõo ja Kärkna raudteeülekäigu automaatse foorisignalisatsioonide PT-d
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 09:36:07 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Ene-Liis Bachmann-Bonfanti <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 8, 2024 11:50 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Nõo ja Kärkna raudteeülekäigu automaatse foorisignalisatsioonide
PT-d

Tere

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet saatis Transpordiametile
kooskõlastamiseks ehitisregistri kaudu menetluse nr 441293 (Nõo
raudteeülekäigu AFS) ja menetluse nr 441294 (Kärkna raudteeülekäigu AFS).
Transpordiamet kooskõlastas projekteerimistingimuste menetluse
tingimuslikult, esitades 05.08.2024 kirjad nr 7.1-2/24/13199-2 ja
7.1-2/24/13204-3.

Kooskõlastuskirjade punkt 6 tingimus on järgmine: Kuna olemasolev ilma
fooride ja tõkkepuudeta raudteeülesõidukoht ehitatakse ümber fooride ja
tõkkepuudega raudteeülesõidukohaks, siis palume täpsemat käsitlust
liikluskorraldusvahendite osas – millised liikluskorraldusvahendid
demonteeritakse (liiklusmärgi nr, hulk), millised lisanduvad (liiklusmärgi
nr, hulk), see informatsioon palume lisada ka kululoendisse ja
spetsifikatsiooni tabelitesse.

TTJA selgitab, et kuna tegemist on raudteeülekäigukohtadega, mitte
raudteeülesõidukohtadega, siis oleme TRAM tingimust arvestanud järgnevalt:
Kuna olemasolev automaatse foorisignalisatsioonita raudteeülekäigukoht
ehitatakse ümber fooride ja tõketega raudteeülekäigukohaks, siis palume
täpsemat käsitlust liikluskorraldusvahendite osas – millised
liikluskorraldusvahendid demonteeritakse (liiklusmärgi nr, hulk), millised
lisanduvad (liiklusmärgi nr, hulk) (sh vajadusel muudatused
raudteeülesõidukoha liiklusmärkides). See informatsioon palume lisada ka
kululoendisse ja spetsifikatsiooni tabelitesse.

Lugupidamisega

Ene-Liis Bachmann-Bonfanti

ehituse tegevusõiguse talituse projektijuht

66 72 061|  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10a, 10122 Tallinn